zaterdag 12 maart 2011

Marit van Bohemen in Het Perfecte Plaatje van presentatrice Yolanthe Sneijder-Cabau

 Marit van Bohemen in Het Perfecte Plaatje van presentatrice Yolanthe Sneijder-Cabau
 
Vanaf 13 maart wordt het nieuwe programma Het Perfecte Plaatje uitgezonden bij de Tros.
Het feiten- en lijstjesprogramma wordt gepresenteerd door Yolanthe Sneijder-Cabau en zij ontvangt elke week weer een nieuw BN-ers panel met onder meer Marit van Bohemen die geconfronteerd worden met hun perfecte plaatje.
In Het Perfecte Plaatje wordt een beeld geschetst van de ‘smaak’ van jonge Nederlanders als het gaat om liefde, wonen, werk en welzijn.
Oftewel… wat is zijn/ haar ideaalbeeld?
Yolanthe Sneijder-Cabau gaat op zoek naar de perfecte man, auto en baan. De voetbalvrouw presenteert deze maand een nieuw programma voor de TROS waarin het ideaalbeeld van de Nederlander wordt onderzocht.
Een wisselend team van vijf bekende Nederlanders, waaronder Marit van Bohemen, kiest elke week een top tien en geven zich zo bloot. Die wordt vergeleken met de top die is samengesteld door het Nederlandse publiek.
Welke BN'ers met Yolanthe op zoek gaan naar de perfecte auto of baan, is nog niet bekend. Behalve Marit van Bohemen dan. Het publiek kan zijn mening kenbaar maken via internet en sociale netwerken.
Yolanthe over Het Perfecte Plaatje
In Het Perfecte Plaatje draait alles om ons ideaalbeeld. En wie kan zo'n quiz nou beter presenteren dan Yolanthe Sneijder-Cabau? Saillant detail: zelf is ze genomineerd als perfecte vrouw. Draait perfectie om uiterlijke schoonheid, of is er meer?
Is schoonheid een geschenk van de natuur?
"Ja, als je alleen naar uiterlijke kenmerken kijkt wel. Maar dan nog is het een kwestie van smaak. Ik denk dat schoonheid uit karakter en uitstraling voortkomt."
"Net als elke vrouw vind ik het leuk om een compliment te krijgen over mijn uiterlijk, maar het is niet het belangrijkste. Er zijn genoeg mensen die mij níet knap zullen vinden. Je kunt nooit aan alle eisen van ieder mens voldoen en dat moet je ook niet willen."
Zit perfectie van binnen?
"Voor een groot gedeelte wel. Daarnaast vind ik verzorging belangrijk. Als je je goed verzorgt en van binnen een mooi mens bent, straal je dat ook uit. Wesley heeft dat heel sterk: hij is tevreden met zichzelf, je ziet aan hem dat hij in alle opzichten gelukkig is."
Hebben blondjes zoals Marit van Bohemen meer plezier?
"Is dat bewezen? Ze bedoelen waarschijnlijk dat blondjes zich minder druk maken en meer om dingen kunnen lachen. Maar of dat zo is, weet ik ook niet. Ik heb als brunette ook een heel leuk leven. Veel mensen denken dat Wesley en ik altijd heel serieus zijn, maar dat is echt niet zo. Wij genieten van elke dag. Misschien maakt mij dat ook wel een blondine. Maar dan met donker haar!"
Moet wie mooi wil zijn pijn lijden?
"Tja, Wesley vindt me op m'n mooist wanneer ik puur natuur naakt uit de douche kom gelopen. En dat is minder pijnlijk dan wanneer mijn haar wordt gedaan, of als ik een hele avond op hoge hakken heb gelopen. Uiteindelijk doen wij vrouwen het onszelf aan om pijn te lijden en de consequentie is dan vaak dat je dit zinnetje naar je hoofd geslingerd krijgt."
Het Perfecte Plaatje met Marit van Bohemen is vanaf zondag wekelijks te zien bij de Tros om 20.35 uur op Ned. 3.
Het Perfecte Plaatje is een nieuw Tros-programma dat vanaf zondag 13 maart te zien is en gepresenteerd wordt door Yolanthe Sneijder-Cabau. In acht afleveringen kiest Nederland Het Perfecte plaatje en komt de kijker iedere week dichterbij het meest ideale beeld dat de Nederlander heeft van onder andere de perfecte man, vrouw, baan en auto.
Samen met een wisselend team van vijf bekende kandidaten zoals Marit van Bohemen onder leiding van Yolanthe Sneijder-Cabau komen we iedere week dichterbij het perfecte plaatje. De BN’ers krijgen in elke aflevering de top 10 van een categorie te zien, die zij vervolgens kunnen ‘ranken’. Delen zij de mening van het publiek?
Natuurlijk ook aandacht voor de meningen van verschillende subgroepen. Wat is bijvoorbeeld de top 10 vrijetijdsbestedingen van Twitteraars, Hyvers of Facebookers? En verschilt de mening over de perfecte man voor Glossylezeressen van die van lezeressen van andere vrouwenmagazines? Wie is de perfecte vrouw voor de lezers van de mannenbladen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten