woensdag 22 februari 2012

Wie is de Mol 2012 deelnemer Marit van Bohemen gaat niet met zichzelf leuren


Wie is de Mol 2012 deelnemer Marit van Bohemen gaat niet met zichzelf leuren.

Marit van Bohemen, onlangs nog te zien in Wie is de Mol, heeft geen zin om met zichzelf te leuren om een tv-programma te krijgen. Dat vertelt de actrice en presentatrice in De Telegraaf.

Marit van Bohemen hoeft niet meer zo nodig. “Ik ben niet zo’n roeper. Ik wil niet eindeloos met mezelf gaan leuren om ergens wat vastere grond onder de voeten te krijgen. Er zijn omroepen die qua signatuur en programma’s goed bij mij passen. Maar het moet maar net het juiste moment zijn“, zegt ze in de krant.

Marit van Bohemen betreurt van de wijze waarop Nederland met tv-presentatoren omgaat. “Ik accepteer dat er jongere presentatrices klaar staan, maar het is wel jammer dat het in Nederland niet zo werkt als in Engeland. Daar zijn ze dol op presentatoren met een flinke bagage en staat van dienst, ongeacht de leeftijd.”

Eén van haar laatste tv-klussen was het quizprogramma De Taalmeester. “Bij dat soort programma’s wordt er echt een flink beroep gedaan op mijn talenten en dat vind ik heerlijk.

Het liefste loop ik een beetje op mijn tenen. Helaas worden die shows eenmalig of een paar afleveringen gemaakt en sneuvelen dan weer“, aldus Marit van Bohemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten