zaterdag 15 januari 2011

Marit van Bohemen bevallen van dochter Jacky

Actrice en presentatrice Marit van Bohemen is bevallen van een dochter. Het meisje luistert naar de naam Jacky en is het eerste kindje voor de 36-jarige presentatrice en haar vriend Steven.
Jacky kwam via een keizersnee ter wereld.
"Moeder en dochter maken het uitstekend", vertelt de woordvoerder van de blondine. Marit van Bohemen en haar dochter mogen over enkele dagen het ziekenhuis verlaten.
Marit van Bohemen moest na de geboorte van haar dochtertje Jacky wel erg wennen aan haar nieuwe leven als moeder.
"Ik ben in eerste instantie geschrokken, met name van het enorme verantwoordelijkheidsgevoel dat me overviel", vertelde de presentatrice in Tros Kompas. "Het overspoelde me bijna; ik had het gevoel dat ik het helemaal niet aankon."

De 37-jarige Marit van Bohemen beviel op 1 augustus 2008 via een keizersnee van haar eerste kindje. Door de moeizame bevalling duurde het even voordat ze weer op de been was en vreesde ze dat ze het moederschap niet in de vingers had.
Marit van Bohemen: "In het begin had ik ook vaak het gevoel dat ze haar misschien nog wel kwamen ophalen. Het was een onwerkelijk idee, dat ze bleef."
De knappe blondine krijgt veel steun van haar vriend Steven, met wie ze nog niet lang samen is. "Mijn vriend heeft al een wat oudere dochter en hij is door zijn ervaring mijn reddende engel geweest", beweert ze.

"Steven brengt mij rust omdat ik merk dat het hem écht om mij gaat", zegt Marit van Bohemen, die eerder een relatie had met Campinglife-collega Sander Janson, die nu samen op reis gaat met Jessica Mendels.
Marit van Bohemen: "Met hem heb ik niet het gevoel inwisselbaar te zijn, terwijl ik dat in vroegere relaties soms wel heb gedacht."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten